Groen!Plus bakt en kookt

03 maart 2006

Hm,lekker,Jozefien bakt wafels!

pollen maken
Hier het recept van de wafels waar onze 84jarige groene senior uit Turnhout iedereen mee bekoort.(lees meer over Jozefien)

500 gr zelfrijzende bloem
200 gr roomboter of margarine (ik gebruik bertolli BAKBOTER )
100 gr lichte rietsuiker
3 eieren
3 soeplepels melk of soya


De suiker en de eieren loskloppen
melk of soya er bij doen
boter smelten en toevoegen
bloem er bij en alles goed mengen

ongeveer 1 uur (mag ook langer) laten rijzen

pollen maken en ook nog wat laten opstijven
en dan bakken

3 Comments:

  • Zo gauw ik tijd heb ga ik het zeker uitproberen,of met Pasen als de neefjes en nichtjes komen Paaseieren rapen,want de kinderen mogen het grootste deel van het menu samenstellen,maar een gerecht komt altijd terug "Tomatensoep met balletjes of liever gezegd balletjes met tomatensoep en die worden door iedereen ijverig geteld,of ze nu 54 of 1 jaar zijn" Dus rol ik ze zo klein mogelijk ,dat maakt het tellen moeilijker
    tot de volgende keer
    Tineke

    By Anonymous Anoniem, at 09 maart, 2006 21:27  

  • Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    By Anonymous Anoniem, at 09 maart, 2006 21:27  

  • Heb zojuist een weekendje Parijs gewonnen . Ik heb de tckets en de reservatie al binnen. Als je ook wil winnen gewoon aanmelden op hun nieuwsbrief.
    [url=http://www.vakantiestart.info]
    vakantiestart[/url]

    By Anonymous Anoniem, at 26 januari, 2010 20:59  

Een reactie posten

<< Home